عضو هیات علمی دانشگاه علم و صنعت گفت: دلیل فراخوان نشدن خودروهای معیوب، انحصاری بودن بازار خودروی ایران است.
ابوالفضل خلخالی در گفتوگو با ایسنا، اظهار کرد: از نظر استانداردهای جهانی، نبود فرهنگ فراخوان خودروهای معیوب یک نقص و اشکال بزرگ در فرایند فعالیت یک خودروساز است.
[1395/05/13 13:00]
تعویض خودروهای معیوب در حالی بهعنوان یکی از بندهای آییننامه اجرایی قانون حمایت از مصرفکنندگان، توسط خودروسازان به اجرا درآمده که به گفته آنها، طبق این الزام، تا به امروز بالای هزار دستگاه محصول عیب دار در هر یک از دو شرکت بزرگ خودروساز، تعویض شده است.
[1395/05/23 10:00]
نماینده رسمی تویوتا در ایران اعلام کرده که همواره و همگام با سیاستهای کمپانی مادر، به صورت جدی فراخوانهای مرتبط با خودروهای ارائه شده به ایران را در راس برنامههای خود قرار داده است.
[1395/05/17 10:00]
عضو هیات علمی دانشگاه علم و صنعت گفت: خودروسازان داخلی در صورت وجود عیب در خودروهای تولیدی خود نسبت به فراخوان این خودروها اقدام میکنند البته برای این کار اعلام عمومی صورت نمیگیرد.
[1395/05/16 10:00]
عضو هیات علمی دانشگاه علامه طباطبایی می گوید: خودروسازان و واردکنندگان خودرو به دلیل انحصاری بودن بازار، الزام و اعتقادی به فراخوان برای حل عیب احتمالی خودروهای تولید و عرضه شده از سوی خود ندارند.
[1395/05/10 13:00]
رییس انجمن ملی حمایت از حقوق مصرفکنندگان گفت: فراخوان نشدن خودروهای معیوب برای حل عیب در ایران فاجعه است.
[1395/05/12 14:00]